Pri večini slovenskih voznikov je vozniški izpit kakor nekakšno zrelostno potrdilo, saj se ga največkrat opravlja ravno na prehodu v odraslost. Vožnja avtomobila omogoča svobodo brez primere. Zlasti manjše vasi v težko dostopnih področjih, ki nimajo javnega prevoza na nekaj ur, so povsem odvisne od osebnih avtomobilov in vožnje z njimi. Zato je tam še bolj pomembno, da v čim bolj kratkem času naredimo vozniški izpit, ki prinaša mobilnost in omogoča iskanje služb v malo bolj oddaljenih krajih, ki niso tako dostopni z javnim prevozom.

Po opravljenem vozniškem izpitu ima voznik začetnik le malo realnih izkušenj s ceste. Minimalnih 22 ur gotovo ni dovolj, da bi si lahko udeleženec predstavljal realnost na slovenskih cestah. Zato je po opravljenem vozniškem izpitu treba čim bolj pogosto voziti, da se nam navade in dobre prakse čim prej usedejo v male možgane. Tako bomo lahko varno vozili, brez da bi nas motile drobne neprijetnosti. 

Po preteku dveh let je potrebno podaljšati vozniško dovoljenje. Še prej pa vse kandidate čaka dodaten preizkus, ki se mu na kratko reče kar varna vožnja. Ta trening varne vožnje poteka na poligonu varne vožnje, ki omogoča preizkus zdrsa vozila v vse možne položaje. Zaradi posebej prilagojene podlage se lahko take vaje izvaja brez bojazni, da bi pretirano obrabili avtomobilske gume. Ne da bi se tega zavedali, nam varna vožnja utrdi in dopolni znanje, ki ga potrebujemo zlasti v kritičnih situacijah. Poleg praktičnih preizkusov pa nam šola varne vožnje ponuja tudi teoretična vprašanja, ki so po večini s področja vzdrževanja avtomobila, nekaj je tudi napotkov za bolj varčno vožnjo in prilagajanjem vožnje glede na pogonski agregat vozila. Varna vožnja nam vsekakor zelo koristi in tudi starejši vozniki se je udeležujejo, da bi obnovili svoje praktično znanje vožnje v kritičnih situacijah. Najbolj pomembna pa je varna vožnja za motoriste.