Po celem svetu strokovnjaki za prometno varnost nenehno iščejo nove rešitve za izboljšanje varnosti pri vseh udeležencih v prometu. Pri tem se opirajo na statistične podatke, ki za posamezne regije (in dele sveta) dobro pokažejo tamkajšnje šibkosti glede prometne varnosti in tako usklajeno s temi podatki iščejo in prilagajajo strategije, ki bi privedle do izboljšanja prometne varnosti.
V Sloveniji smo pred leti uvedli obvezen tečaj varne vožnje za mlade voznike, ki ga morajo iti novopečeni vozniki opraviti v center varne vožnje. Za opravljanje velja tudi časovna omejitev, in sicer ga morajo mladi vozniki opraviti najkasneje do dopolnjenega 21. leta starosti, ali pa v roku dveh let po opravljenem vozniškem izpitu, če so ga kandidati opravili kasneje. Tečaj varne vožnje za mlade voznike je le nekoliko prilagojen program varne vožnje, ki so ga za interesente pripravljali že pred uvedbo obveznega tečaja. Center varne vožnje, kjer se izvajajo programi, poskrbi za inštruktorje na poligonu, del predavanj pa poteka teoretično v učilnicah. Tečaj varne vožnje za mlade voznike pa poleg praktičnega usposabljanja nudi tudi teoretična predavanja, kjer se udeleženci naučijo določenih podrobnosti, ki so jih na predavanjih za CPP verjetno pozabili. Tu sodijo predvsem teme iz vzdrževanja vozila, kot je na primer preverjanje profila pnevmatik, skrb za varno ustavljanje ob manjših napakah pri vozilu in tako dalje. Center varne vožnje poleg vseh teh aktivnosti ponuja tudi pregled vozila, saj neizpravno vozilo ne more iti skozi program varne vožnje. Inštruktorji so po navadi dobro poučeni tudi o morebitnih slabih lastnostih določenih vozil in lahko udeležencem individualno svetujejo tudi glede njihovih avtomobilov. Vsak model ima namreč svoje prednosti in slabosti, ki se jih splača vedeti in tako dodatno poskrbeti za varnost samega sebe in ostalih udeležencev v prometu.