Ste podjetnik in vas neprestano nagovarjanje stranke utruja ter ste naveličani takšnih strank, ki stalno iščejo koristi? Veliko podjetij takšne situacije rešuje s posebno strategijo, s katero pozornost osredotočajo na odnose s strankami in ne toliko na produkte. Tuj izraz za takšno upravljanje odnosov s strankami je Customer Raliationship Management – CRM. S takšnim načinom razmišljanja se boste osredotočili le na strankine kupne navade, podatke o stranki, komunikacije s stranko, itd.
V kolikor si želite kakovostne odnose s strankami, potem vam svetujemo, da se držite osnovnega koncepta CRM, ki predstavlja osnovo za obojestransko koristno in dolgoročno poslovno sodelovanje. S takšnim načinom vodenja boste povezali nove ali drugačne marketinške aktivnosti prilagojene željam strank. Naj vam še povemo, da upravljanje odnosov s strankami uporablja informacijsko tehnologijo, ki temelji na centraliziranju informacij o strankah, povečanju kakovosti in raznovrstnosti teh informacij, ki omogočajo globlji vpogled v značilnosti in vedenje strank.
Dokumentni sistem je nepogrešljiv v vsakem podjetju
Ste vedeli, da za enostavno in učinkovito organizacijo vašega poslovanja lahko uporabljate dokumentni sistem za upravljanje z dokumenti, s katerim boste lahko zajemali dokumente, jih klasificirali, elektronsko potrjevali, distribuirali, uporabljali, obdelali in elektronsko podpisovali? S tem informacijskim sistemom, ki upravlja z dokumenti v elektronski obliki in jih nadzira skozi ves njihov cikel od nastanka do arhiviranja, boste v podjetju močno izboljšali produktivnost, optimizirali poslovne procese, zmanjšali možnosti napak pri nastanku dokumentov in zmanjšali obremenitev zaposlenih.
Brezpapirno poslovanje ali dokumentni sistem bo za podjetje pomenilo ne samo velik prihranek na času, ampak tudi na stroških poslovanja, saj bo storilnost vaših zaposlenih zagotovo večja. Sistem vam bo omogočal, da do dokumentov dostopate kjer koli, kadar koli, brez fizičnih prenosov dokumentov in brskanja po fasciklih. Dejansko boste mobilno pisarno tako rekoč nosili s seboj v žepu, z dokumentnim sistemom pa delo organizirali pregledno, hitro in učinkovito.