V šoli se moramo dobro izkazati, če želimo uspešno nadaljevati svoje šolanje in priti do želene izobrazbe. To seveda ni enostavno, saj je osvajanje znanja pri nekaterih predmetih zelo zahtevno. Kaj hitro se lahko zgodi, da težave onemogočajo napredovanje po izobraževalni vertikali ali pa ovirajo doseganje željenih rezultatov. V takšnih primerih je treba hitro ukrepati, po potrebi poiskati tudi zunanjo učno pomoč. Posebej učinkovite so lahko inštrukcije, ki pomagajo mnogim učencem že v začetnih letih izobraževanja.

Pri premisleku o možnostih zunanje učne pomoči se seveda osredotočimo na konkretne zahteve in potrebe. Nekateri predmeti so bolj, drugi manj zahtevni, prav tako so inštrukcije pri nekaterih predmetih bolj učinkovite, pri drugih pa ne bodo pomagale. Najbolj ustrezna je recimo za inštrukcije matematika, ki je tudi precej zahteven predmet. A še bolj pomembno je, da omogoča različne pristope pri podajanju učne snovi, zato je možno učence z drugačnim pristopom res doseči. To pomeni, da bo učna pomoč dejansko koristila, kar se bo pokazalo v konkretnih rezultatih. Tako je za inštrukcije matematika predmet z dobrim potencialom, enako velja za večino drugih naravoslovnih predmetov, predvsem je povpraševanja veliko po učni pomoči pri fiziki in podobnih naravoslovnih predmetih. Manj učinkovite pa so inštrukcije pri družboslovnih predmetih in pri posredovanju tistih učnih vsebin, ki zahtevajo samostojno delo in učenje – v nekaterih primerih gre preprosto za nabiranje znanja in pridobivanje informacij, v tem primeru ima učna pomoč nekoliko slabši učinek.

Glede na to, da imajo najboljši učinek za inštrukcije matematika, fizika in podobni predmeti, je pri teh na voljo tudi širša ponudba inštruktorjev. Seveda je možno najti tudi inštrukcije za druge predmete, a so ti nekoliko slabše zastopani, saj je tudi povpraševanja manj. Je pa možno v praktično vsakem primeru najti ustrezno pomoč, tako da lahko računamo tudi na boljši učni uspeh.