Računalnik potrebujemo pri mnogih nalogah, tako pri vsakdanjem delu in zabavi kot pri službenih, šolskih in drugih obveznostih. Prav za pomembnejše naloge je treba izbrati zanesljiv in dovolj zmogljiv računalnik. Gotovo se moramo pravočasno opremiti z ustrezno napravo, saj brez dobrega računalnika preprosto ne moremo opravljati pomembnega dela. Tako je treba že kmalu ugotoviti tudi, kakšen računalnik se bo v tej vlogi najbolje obnesel.
Izberemo lahko prenosni ali stacionarni računalnik, v obeh kategorijah pa imamo na voljo mnoge znamke in modele. So pa računalniki po svojih zmogljivostih in funkcionalnostih primerljivi, tako da lahko hitro ugotovimo, kakšno izkušnjo ponuja določen prenosni ali stacionarni računalnik. Praviloma veljajo namizni računalniki za zmogljivejše in uporabnejše, tudi cenejše, če primerjamo računalnike z enako konfiguracijo. So tudi bolj prilagodljivi, lahko jim dodamo raznovrstno dodatno opremo, prav tako jih lahko enostavno nadgradimo. V tem oziru ima stacionarni računalnik veliko prednost, a prenosniki temu odgovarjajo z enostavno prenosljivostjo in možnostjo uporabe na poti. Tako je za nekatere službene naloge prenosnik gotovo samoumevna izbira, recimo če delamo v različnih okoljih.
V vsakem primeru pa je treba izbrati pravi računalnik za delo. Za poslovno rabo je priljubljena izbira računalnik HP, saj je to znamka, na katero se lahko zanesemo. V njihovi ponudbi najdemo zmogljive in zanesljive naprave, ki so kot nalašč za poslovno uporabo. Poleg tega, da prinaša računalnik HP vse potrebne zmogljivosti in funkcionalnosti za uporabo pri raznovrstnih službenih nalogah, pa lahko pričakujemo še nekatere druge prednosti te znamke. Računalnik HP recimo prinaša še odlično podporo uporabnikom, privlačne garancijske pogoje in različne možnosti financiranja, vse to je izjemno pomembno, če kupujemo računalnike pri opremljanju poslovnih prostorov ali če želimo z ustrezno opremo opremiti svoj kader. V takšnih primerih se gotovo ne smemo osredotočiti le na zmogljivost naprav, temveč tudi na prednosti znamke.