Čiščenje DPF filtra lahko naročimo pri različnih serviserjih po celotni Sloveniji. Običajno čiščenje filtra poteka po posebnem postopku, ki omogoča popolno očiščenje zamazane sredice filtra. Serviserji uporabijo tehniko vroče vode in stisnjenega zraka, ki se lahko uporabi tako na osebnih vozilih, kot tudi na gospodarskih. 

Čiščenje DPF filtra poteka s posebnim strojem, ki ponuja odlično rešitev za popolno odstranitev nabranih delcev, olja ter tudi cerija. Pomembno je, da svoje vozilo tako dobro poznamo, da hitro opazimo opozorilne znake, ki se pokažejo v avtomobilu. Pozorni moramo biti na rdečo lučko, ki je prvi znak za okvaro filtra. 

Čiščenje DPF filtra bo potrebno tui takrat, ko bomo opazili nenaden dvig porabe goriva, kar je tudi zelo očiten znak, da filter ne deluje dobro. Zadnje opozorilo pa je to, da motorju zmanjkuje moči kar znatno vpliva na kvalitetno vožnje. 

DPF filter lahko začne povzročati težave

DPF filter mora optimalno delovati, da poskrbi za odstranitev vseh slabih delcev, ki bi se v nasprotnem primeru izpustili v naše ozračje. Čeprav filtri običajno dolgo dobro delujejo, se lahko zgodi, da se začnejo pojavljati težave, ki nastanejo zaradi različnih faktorjev. Včasih se zgodi, da lastnik uporabi napačno motorno olje. Za avtomobile, ki imajo vgrajen DPF filter so predpisani točni standardi, ki jih je potrebno upoštevati. 

DPF filter se začne kvariti, če uporabimo motorno olje, ki vsebuje žveplo. Žveplo v kombinaciji z izpušnimi plini povzroči lepljenje saj na filter. To pa onemogoča popolno avtomatsko regeneracijo filtra, kar posledično vodi v okvaro. Zgodi se lahko, da pride do manjše okvare na turbopolnilniku, kar negativno vpliva tudi na DOF filter, saj puščanje olja povzroči kontaminacijo sredice filtra. 

DPF filter se okvari tudi v primeru poškodb, ki se zgodijo na katalizatorju. Ker je katalizator tik ob DPF filtru se lahko zamaši in tako zmanjša možnost kvalitetne regeneracije DPF filtra, kar posledično vodi v zamašitev.